Jak możecie pamiętać, nie tak dawno temu pisaliśmy o pracach, które trwały nad serwisem Pick a Brick LEGO.
Prace te spowodowały sporo opóźnień w zamówieniach i trochę irytowały niektórych fanów, ale myślę że wyjdą nam wszystkim na dobre.
Możemy już ogłosić, że część prac została zakończona, a najważniejsza zmiana (czyli likwidacja podziału na Bestsellery i standardowe klocki) została już wdrożona w życie.
Dzięki tej zmianie, nie będziecie musieli przekraczać już dwóch progów zakupowych (a tylko jeden), a wysyłka elementów będzie odbywała się z hurtowni zlokalizowanej w naszym kraju! Pozwoli to na znaczne skrócenie czasu dostaw elementów.
Uwaga. Z racji iż święta są coraz bliżej, obstawiamy, że przepustowość serwisu i ilość zamówień może mimo wszystko wydłużyć czas dostaw w tym roku. Ale od stycznia możemy na spokojnie nastawiać się na ekspresowe wysyłki!
Sprawdźcie to sami:
Super
Ciekawe jak zamówienia. Na klocki standard czekam ponad od października. CS już w tym tygodniu wyślą, tydzień mija a klocków ni ma.
Grunt że kasa pobrana. Jprl …..Lego…..leżycie.
No niestety właśnie przez te zmiany, stare zamówienia dostały mocne opóźnienia. A zgodnie z tym co usłyszeliśmy na infolinii, zamówienia z BF miały po prostu priorytetk. Ale na szczęście elementy powinny przyjść przed świętami
Ja czekałem 1,5 miesiąca na najczęściej kupowane i w końcu wysłali
Jak zamawiałem w październiku, to klocki standardowe dostałem po 1,5 tygodnia. Ale część zamówienia z klockami specjalnymi nadal czeka w magazynie i nie wiadomo, kiedy zostanie wysłana.
Ja napisałem do obsługi klienta LEGO że czekam od 2 pazdziernika i klocków standardowych nie ma. Dostałem przeprosiny i 3000 punktów. Polecam pisać 🙂