LEGO Masters na półmetku. Oglądalność drugiej edycji znacznie poniżej oczekiwań.

Wielu dorosłych fanów klocków LEGO śledzi poczynania uczestników drugiej edycji LEGO Masters. Jednak format, który został stworzony w 2017 roku dla brytyjskiej stacji Channel 4 może nie doczekać się już trzeciej edycji w Polsce.

Jak wynika z badań oglądalności pierwszych trzech odcinków zainteresowanie programem znacznie spadło. Jak podał ośrodek badawczy – Nielsen Audience Measurement średnia oglądalność wyniosła zaledwie 798 tys. widzów. To o ponad 350 tys. mniej niż w przypadku pierwszej edycji. Choć czasy, w których telewizyjne programy miały wielomilionową widownię bezpowrotnie za nami, to i tak jak na tzw. prime time w telewizji komercyjnej to bardzo słaby wynik. Wynik ten plasuje LEGO Masters na ostatnim miejscu wśród największych stacji telewizyjnych. W piątkowy wieczór widzowie chętniej oglądają propozycje TVP1, Polsatu i TVP2.