W reklamie widzimy randkę sześciu par, które na “przełamanie lodów” dostaje jedną z dwóch nowości LEGO w 2021 roku, czyli Bukiet kwiatów (10280) oraz Drzewko Bonsai (10281). Czy Wam się podoba? Oceńcie sami.
Reklama powstała w ramach kampanii Adults Welcome. Firma LEGO coraz odważniej komunikuje swoje produkty osobom dorosłym. Z każdym rokiem wypuszcza coraz więcej propozycji zestawów, na oficjalnej stronie lego.com jest już dedykowana zakładka, w której wyszczególnione są zestawy +18, wkrótce powstaną zapewne sklepy, w których znajdziemy głównie sety dla dorosłych.
Z każdym okiem przychody ze sprzedaży zestawów dla dorosłych rosną w dynamicznym tempie, zatem możemy się spodziewać większej ilości tego typu przekazów reklamowych.
Marka LEGO, która do niedawna kojarzyła się głównie z dziećmi, w niedalekiej przyszłości przynajmniej połowę swojego asortymentu może kierować do dorosłych.